قیمت شیبا

قیمت شیبا
قیمت شیبا اینو
قیمت شیبا اینو
قیمت شیبا اینو

خرید شیبا اینو به دلایل بسیاری مانند افزایش ناگهانی قیمت شیبا اینو به یکی از گزینه‌های سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل‌شده است. این ارز دیجیتال تا حدی مشهور شده که حتی اگر چندان هم در این بازار فعال نباشید؛ با این رمز ارز آشنا هستید.

اما شیبا اینو چیست و چگونه به وجود آمد؟
آیا خرید ارز شیبا می‌تواند گزینه سرمایه‌گذاری مناسبی باشد؟
شما می‌توانید برای مشاهده نمودار قیمت ارز شیبا اینو به بالای صفحه مراجعه کنید.

شیبا اینو چیست؟

شیبا اینو Shiba Inu یک میم کوین است که با استفاده از ایده دوج کوین بر روی شبکه اتریوم راه‌اندازی شده است. بنیان‌گذار شیبا اینو فرد ناشناسی است که با نام مستعار ریوشی (Ryoshi) شناخته می‌شود. تفاوت عمده شیبا اینو با سایر ارزهای الهام گرفته‌شده از دوج کوین، تلاش این رمزارز برای پشت سر گذاشتن دوج کوین است. به همین خاطر برخی طرفداران از این ارز با نام قاتل دوج کوین نیز یاد می‌کنند. رشد قیمت شیبا نیز در این مسئله بی‌تأثیر نیست.

رمزارز شیبا

تعداد کل ارز دیجیتال شیبا ۱۰۱۵  یا یک بیلیارد بوده که در حال حاضر ۴۰۰ تریلیون از این میزان در گردش می باشد.

با پذیرش و افزایش طرفداران این ارز، شیبا اینو در تلاش است تا سهم بیشتری از اکوسیستم رمز ارزها را از آن خود کند.

در ابتدا نیمی از کل توکن‌های شیبا در اختیار خالق اتریوم قرار داده شد. او که مایل نبود چنین قدرتی را در این شبکه داشته باشد، ۹۰ درصد آن‌ها را سوزاند و باقی‌مانده را به یک خیریه در هند بخشید. این مسئله شاید در ابتدا تأثیر خوبی بر رشد شیبا نداشت اما در بلند مدت به شناخته‌تر شدن این ارز دیجیتال کمک بسیار زیادی کرد.

علاوه بر این شیبا با اقداماتی مانند راه‌اندازی یک صرافی غیرمتمرکز در تلاش است تا خود را به عنوان یکی از مدعیان جدی رقابت در ارزهای دیجیتال مطرح کند.

فروش و خرید ارز شیبا در بازار حرفه ای WMzarin

wmzarin یکی از بهترین و معتبرترین مراجع خرید شیبا اینو است که خرید و فروش در آن فرایند بسیار ساده‌ای دارد. امکان خرید شیبا اینو به‌صورت ۲۴ ساعته و همچنین بررسی و رصد قیمت‌ شیبا اینو در سایت wmzarin موجود است.

می‌توانید ضمن مشاهده انواع پیشنهادهای خرید ارز شیبا اینو در بازار اصلی و حرفه‌ای، این ارز را با ریال یا تتر خریداری نمایید.

خرید شیبا قیمت شیبا

خرید شیبا اینو

در حال حاضر سرمایه‌گذاری و خرید ارز شیبا اینو (SHIB) یکی از روش‌های خلق در‌آمد در بستری خارج از ایران است که زمینه آن به بهترین شکل ممکن در سایت نوبیتکس فراهم‌شده است. هرچند با توجه به ماهیت فعلی این ارز، سرمایه‌گذاری در آن با ریسک‌هایی نیز همراه است. درنتیجه دقت داشته باشید که با تحقیق، دیدی کامل و آگاهی از تمامی جوانب تصمیم به سرمایه‌گذاری در این ارز بگیرید.

برای خرید شیبا اینو در سایت wmzarin ابتدا حساب کاربری خود را ساخته و پس از تأیید هویت، سطح حساب کاربری خود را باهدف دسترسی به امکانات سایت اعم از میزان واریز و برداشت ارتقا دهید. فرایند خرید شیبا اینو در wmzarin مشابه با خرید دیگر انواع رمزارزها از قبیل خرید ریپل یا بیت کوین با افزایش موجودی حساب کاربری آغاز می‌شود.

پس از ایجاد حساب کاربری و شارژ آن، امکان خرید ارز شیبا اینو با ریال برای شما فراهم می‌شود. در این مرحله متناسب با حجم مبادله در خرید ارز دیجیتال شیبا اینو، درصدی از معامله به‌عنوان کارمزد از شما دریافت می‌شود. در بازار حرفه ای wmzarin فرصت فروش و خرید ارز دیجیتال شیبا اینو و یا مبادله آن با دیگر رمزارزها برای شما فراهم‌شده است.

مشابه با تمام صرافی‌های آنلاین و معتبر بین‌المللی، در بازار آنلاین wmzarin نیز برای انجام مبادلات ارزهای دیجیتال مقداری کارمزد تعیین‌شده که از دو طرف معامله دریافت می‌شود. کارمزد در نظر گرفته‌شده برای تمامی واریزها صفر است؛ اما برای برداشت، وابسته به نوع ارز دیجیتال میزان کارمزد متغیر خواهد بود.

فروش شیبا اینو

برای فروش شیبا اینو (SHIB) در wmzarin در ابتدا باید وارد بازار رمزارز شوید و درخواست خود را برای فروش شیبا اینو با مقدار معین ثبت کنید. 

قیمت شیبا اینو

قیمت شیبا اینو در تاریخچه آن دارای نوسانات بسیاری بوده است. قیمت ارز شیبا اینو تنها در شش ماه گذشته تغییرات بسیاری داشته است. بالاترین قیمت ارز دیجیتال شیبا در تاریخچه‌اش متعلق به ۶ آبان ماه ۱۴۰۰ است که موفق شد رکورد قیمتی تازه ۰.۰۰۰۰۸۸ را به ثبت برساند.

قیمت ارز شیبا نوسانات بسیار زیادی را پشت سر گذاشته است.

به عقیده بسیاری از سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال شیبا برای سرمایه گذاری چندان امن نمی باشد. با این وجود بسیاری دیگر از سرمایه‌گذاران مایل به از دست دادن فرصت کسب سود این ارز دیجیتال نیستند. با توجه به این مسئله یکی از تکرارشونده‌ترین توصیه‌ها در خصوص خرید ارز شیبا اختصاص بخشی بسیار کوچک از سبد سرمایه گذاری به این ارز دیجیتال است. به این ترتیب در افزایش قیمت شیبا شما با بازار همراه خواهید بود و در کاهش قیمت ارز شیبا شما چندان متضرر نخواهید شد. حتماً پیش از خرید ارز شیبا از تمامی جوانب اطمینان حاصل کنید تا بهترین تصمیم سرمایه گذاری را بگیرید.

برای شروع فروش و خرید ارز دیجیتال شیبا اینو همین حالا اقدام کنید.

صرفی آنلاین wmzarin، امکان فروش و خرید ارز شیبا اینو را با بهترین قیمت در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم کرده است. از طرف دیگر کاربران گرامی می‌توانند از طریق اپلیکیشن wmzarin اقدام به فروش و خرید ارز دیجیتال شیبا اینو در کوتاه‌ترین زمان ممکن کنند. علاوه بر شیبا اینو امکان خرید تتر، بیت کوین و سایر رمزارزها در بازار نوبیتکس فراهم‌شده است.

برای فروش و خرید ارز دیجیتال شیبا اینو، همین الان در wmzarin ثبت‌نام کنید و وارد بازار حرفه ای wmzarin شوید.

اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظراات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها