بررسی روزانه بازار ارزهای BTC، ETH، TON، BCH، XEC

همانطور که از کاهش ارزش بازار جهانی مشاهده می شود، بازارها همچنان با ادغام مواجه هستند. در زمان انتشار این خبر ، ارزش بازار جهانی به ۰.۴ درصد در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافت و در زمان انتشار این خبر به ۲.۴۹ تریلیون دلار رسید.

بیت کوین (BTC) ، همچنان در مرحله تثبیت است، که با حرکات حداقلی قیمت امروز مشخص می شود . نمودار بیت کوین یک الگوی سر و شانه را نشان می دهد که به طور کلی یک الگوی برگشت نزولی در نظر گرفته می شود. این الگو زمانی تکمیل می شود که قیمت پس از تشکیل شانه دوم به زیر خط گردن کاهش یابد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) حدود ۵۲ است که نشان دهنده شرایط خرید و فروش بیش از حد نیست. به نظر می رسد که به سمت پایین حرکت می کند و پتانسیل حرکت نزولی را نشان می دهد. قیمت بیت کوین در حال حاضر بالاتر از خط گردن الگو است، که نشان می دهد این الگو هنوز تایید نشده است. شکست زیر می تواند چشم انداز نزولی را تایید کند. تا زمان انتشار این خبر ، قیمت بیت کوین به ۶۷۸۳۸ دلار رسید که نشان دهنده ۰.۲ درصد پمپ جزئی نسبت به قیمت ۲۴ ساعته قبلی آن است.

بررسی قیمت اتریوم ETH :

در جلسه امروز، اتریوم به تسلیمی از سوی خرس‌ها درآمد، که با کاهش قیمت آن نشان داده شده است. نمودار اتریوم نشان دهنده باندهای بولینگر است که اخیراً قیمت‌ها از باند پایین جهش کرده‌اند که نشان‌دهنده شرایط فروش بیش از حد احتمالی است.

شاخص همگرایی و تلاقی میانگین متحرک (MACD) زیر خط سیگنال قرار دارد و در منطقه خرسی است. با این حال، به نظر می‌رسد که میله‌ها کوتاه‌تر می‌شوند که نشان دهنده ضعف تکانه خرسی است. در لحظه انتشار این خبر ، قیمت اتریوم کمتر از میانگین متحرک ساده ۲۰ دوره ای (SMA) است که ممکن است به عنوان مقاومت عمل کند. حرکت بالاتر از SMA می تواند نشان دهنده پتانسیل صعودی باشد. قیمت اتریوم در زمان انتشار ۳۲۹۰ دلار بود که نشان دهنده کاهش ۲.۳۹ درصدی نسبت به قیمت ۲۴ ساعته قبلی آن است.

پیش بینی قیمت تن کوین TON :

Toncoin (TON) در میان برترین برندگان است که در جلسه امروز سود قابل توجهی را به ثبت رسانده است. اندیکاتور SuperTrend سبز است و زیر قیمت، علامت صعودی است. قیمت بیت کوین حول خط SuperTrend در نوسان است و یک شکست مداوم در بالا می تواند صعودی بیشتر را تایید کند.

اندیکاتور Oscillator (AO) نوارهای سبز رنگ بالای خط صفر را نشان می دهد که نشان دهنده حرکت صعودی است. تا زمان انتشار این خبر، قیمت Toncoin به ۵.۴۱ دلار رسید که نشان دهنده افزایش ۵.۹ درصدی نسبت به قیمت ۲۴ ساعته قبلی است.

بررسی قیمت بیت کوین کش BCH :

بیت کوین کش امروزه در میان برترین برندگان قرار دارد و سودهای قابل توجهی را به ثبت رسانده است. اندیکاتور Alligator نشان می‌دهد که قیمت در حال حاضر بین خطوط سبز و قرمز قرار دارد که نشان‌دهنده عدم وجود روند واضح یا فاز تثبیت است.

شاخص جریان پول Money Flow Index (MFI) حدود ۶۴ است که کمی به سمت شرایط خرید بیش از حد متمایل است، اما نه قاطع. به نظر می رسد قیمت بیت کوین کش پس از یک روند صعودی اخیر در حال تثبیت است و شکستن بالای خط Alligator سبز ممکن است نشان دهنده ادامه روند صعودی باشد. در زمان انتشار این خبر، قیمت بیت کوین کش به ۶۶۵ دلار رسید که نشان دهنده افزایش ۴ درصدی نسبت به قیمت ۲۴ ساعته قبلی آن است.

بررسی قیمت eCash :

eCash (XEC) همچنین برخی از سودهای قابل توجه را در جلسه امروز به دست آورد، زیرا توکن نیز سود قابل توجهی را به دست آورد. با تجزیه و تحلیل نمودارهای eCash، Ichimoku Cloud سیگنال های متفاوتی را با نوسان قیمت در اطراف ابر نشان می دهد که نشان دهنده عدم وجود روند قوی است.

شاخص جهت دار متوسط Average Directional Index (ADX) حدود ۱۶ است که نشان دهنده روند ضعیف یا عدم وجود روند است. قیمت eCash در حال حاضر در وسط فضای ابری قرار دارد. شکست در بالای ابر می تواند یک سیگنال صعودی باشد، در حالی که افت پایین می تواند نزولی باشد. در زمان انتشار این خبر ، قیمت eCash در ۰.۰۰۰۰۶۸۴۵ دلار بود که نشان دهنده افزایش ۳.۷۴ درصدی نسبت به قیمت ۲۴ ساعته قبلی بود.

اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظراات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها