خرید آربیتروم

خرید آربیتروم در صرافی ارز دیجیتال

خرید آربیتروم

آربیتروم (Arbitrum) یک نوع فناوری است که عضو راهکار های optimistic rollup می باشد.

این تکنولوژی با فرستادن پیام بین قرارداد های هوشمند، در زنجیره اصلی اتریوم و آن‌ هایی که در لایه دوم آربیتروم قرار ‘گرفته اند، به قرارداد های اتریوم امکان مقیاس‌ پذیری را می‌دهد. اکثر پردازش‌ معامله ها، در لایه دوم انجام می شود و نتیجه از آن، در زنجیره اصلی ثبت خواهد شد و سپس سرعت و کارایی به‌ شدت بهبود می‌ یابد، به همین سبب که این راه‌ حل لایه دو آربیتروم بسیار تاثیر گذار می باشد.

در این فناوری (optimistic) هر فرد اعتبارسنجی قادر به، فرستادن بلوک جمع‌ آوری و تأیید معتبر بودن بلوک‌ های دیگر است. به طوری که اصطلاح (rollup) برای توصیف چگونگی استفاده از اطلاعات عمومی، برای بازسازی تاریخچه همه زنجیره، از یک تاریخچه بهینه از اتفاقات استفاده می کند. پروتکل آربیتروم ضمانت دارد که، کد با صحت اجرا می‌شود (همان‌طور که مد نظر است)، تا وقتی که اعتبارسنجی راستگو باشد و شبکه را راهنمایی کند، تا در مقابل کلک زدن و دیگر اشکالات حمله مقاوم باشد.

خرید آربیتروم فروش آربیتروم
صرافی ارز دیجیتال WMzarin آماده خرید آربیتروم و فروش آربیتروم می باشد.

ورژن های آتی آربیتروم، دارای دو شکل دیگر هستند: کانال‌ ها و زنجیره‌ های جانبی  Any Trust مثل اکثر بلاک چین ها، هسته های تک می‌توانند شرکت در زنجیره آربیتروم را انتخاب نمایند. هسته های اعتبارسنجی، در ملاحظه وضعیت زنجیره تاثیر دارند و هسته های کامل به جمع تراکنش‌ های لایه‌ یک کمک می‌نمایند. جمع کنندگان که معاملات را به زنجیره لایه یک می فرستند، پاداش را به صورت اتر دریافت می‌نمایند، در صورتی که بقیه هزینه‌ معامله بین سایر شرکت‌ کنندگان شبکه، (مثل اعتبارسنج‌ ها) تقسیم می‌ شود.

آربیتروم یک روند چالشی برای بلوک‌ ها معرفی می‌کند، که مطمئن شود اعتبارسنجی صحت یک بلوک را بررسی نمایند و اگر مطمئن هستند درست نیست، یک (چالش) صادر کنند. اگر درست نبودن بلوک یا غیر قابل توجیه بودن چالش مشخص شود، سرمایه اعتبارسنج خطا کننده مصادره می‌شود. این دلیل می‌شود که اعتبارسنجی همیشه منصفانه باشد مگر نه باید آماده عاقبت آن باشد.

خرید آربیتروم در صرافی ارز دیجیتال
ارز دیجیتال آربیتروم

این ساختار دارای ماشین مجازی خاص می باشد، که ماشین مجازی آربیتروم (AVM) نام دارد. محیط اجرای قرارداد هوشمند آربیتروم است و بالاتر از Eth Bridge موجودیت دارد. قرارداد های هوشمند سازگار با اتریوم به‌طور اتوماتیک، ترجمه می‌شود تا در AVM اجرایی شوند.

کارمزد خرید آربیتروم

صرافی ارز دیجیتال WMzarin آماده خرید آربیتروم و فروش آربیتروم می باشد.

اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظراات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها