سرمایه‌گذاران اتریوم کلاسیک (ETC) و کوزموس (ATOM) با انگیزه‌ای قوی به پروژهٔ DeeStream (DST) پیوسته‌اند و با تصور بازگشت ۵۰ برابری در بخش استریمینگ، به آن سرمایه‌گذاری می‌کنند.

سرمایه‌گذاران اتریوم کلاسیک (ETC) و کوزموس (ATOM) با انگیزه‌ای قوی به پروژهٔ DeeStream (DST) پیوسته‌اند و با تصور بازگشت ۵۰ برابری در بخش استریمینگ، به آن سرمایه‌گذاری می‌کنند.

اتریوم کلاسیک (ETC) به نوعی بازگشتی را در سال ۲۰۲۴ تجربه می‌کند، زیرا از موفقیت اتریوم (ETH) و عملکرد آن تاکنون در این سال بهره می‌برد. از سوی دیگر، کوزموس (ATOM) با کسب سود قابل توجهی در مدت چند ماه گذشته، در سال جاری به عنوان یک “اینترنت بلاکچین‌ها” با تمرکز بر همکاری و ارتباط بین بلاکچین‌ها، پیشرفت چشمگیری را تجربه کرده است.

با این حال، برای کسانی که به دنبال سود جدی هستند، چیزی به اندازهٔ فرصتی که DeeStream (DST) ارائه می‌دهد، نیست. DeeStream (DST) به عنوان یک پروژه بسیار موفق اثبات شده است و سرمایه‌گذاران به شوق و شتاب DST را با قیمت فقط ۰.۰۵۵ دلار خریداری می‌کنند. این فرصت سرمایه‌گذاری جذاب، ناشی از طراحی POC نوآورانهٔ این پلتفرم است که در تاریخ ۲۲ مارس منتشر شده است و نشان‌دهندهٔ تراکمی است که از زمان راه‌اندازی به دست آورده است. بیاموزید چرا تحلیلگران بازار به امید موفقیت DeeStream (DST) در سال ۲۰۲۴ بسیار مثبت هستند و چرا می‌تواند در همان مدت زمانی به ندرت ۵۰ برابر سود را به همراه داشته باشد.

قیمت‌های کاردانو (ADA) با اصلاحات عمده روبرو هستند

کاردانو (ADA) در ابتدای این ماه رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. با این حال، وارد شدن به هفتهٔ آخر مارس ماه، این پلتفرم قرارداد هوشمند با اصلاحات قابل توجهی در هفتهٔ گذشته روبرو شده است. در تاریخ ۲۴ مارس، کاردانو (ADA) با قیمت ۰.۶۳۲۱ دلار معامله می‌شد و بر اساس داده‌های CoinMarketCap، در هفتهٔ گذشتهٔ ۷.۳۴ درصدی از سود خود را از دست داده است. با این حال، علیرغم اصلاحات، کاردانو (ADA) هنوز در ۳۰ روز گذشتهٔ ۶.۲ درصد افزایش داشته و به معنای افزایش کلی ارزش قفل شده در اکوسیستم پلتفرم قرارداد هوشمند است.

بازگشت شیرین اتریوم کلاسیک (ETC) به پایان می‌رسد

اتریوم کلاسیک (ETC) در فوریه و اواخر ماه مارس سال ۲۰۲۴ به نوعی بازگشتی را تجربه می‌کند. این ارز دیجیتال در ابتدای ژانویه با قیمتی کمتر از ۲۰ دلار معامله می‌شد و تا اواسط مارس به نزدیکی ۳۹ دلار رسید. از آن زمان به بعد، صاحبان اتریوم کلاسیک (ETC) به طور وحشیانه‌ای به فروش این ارز پرداخته‌اند و باعث کاهش قیمت آن در طی ۲ هفتهٔ گذشته تا حدود ۱۵ درصد پس از رسیدن به ۳۸.۹۶ دلار در تاریخ ۹ مارس شده‌اند. در تاریخ ۲۴ مارس، اتریوم کلاسیک (ETC) با قیمت ۳۱ دلار معامله می‌شد، یعنی در حدود نقطهٔ ۵۰ روزهٔ متوسط حساب شدهٔ EMA قرار داشت. هنوز مشخص نیست که آیا اتریوم کلاسیک (ETC) در ماه بعدی بازدهی برجسته‌ای خواهد داشت یا بهتر است به پروژه‌هایی مانند DeeStream (DST) متمرکز شویم.

آیا DeeStream (DST) یوتیوب بعدی رمزارزی است؟

دی‌استریم (DST) در سال ۲۰۲۴ در حوزهٔ فرصت‌های سرمایه‌گذاری پیش‌فروشی از سایر رقبا خود متمایز می‌کند و به عنوان یکی از بهترین ارزهای رمزارز برای خرید قبل از صعود بعدی، جزء رقبای اصلی محسوب می‌شود. شایعات و گمانه‌زنی‌های مربوط به تحلیلگران بازار نشان می‌دهد که دی‌استریم (DST) به راحتی می‌تواند سودی بین ۲۰ برابر تا ۵۰ برابر در سال ۲۰۲۴ داشته باشد. این امر باعث شده است که نهنگ های اتریوم کلاسیک (ETC) و کوزموس (ATOM) وارد عمل شوند و صاحبان این دو جامعه نیز در بین اولین پذیرفته‌کنندگان مرحلهٔ ۲ پیش‌فروش دی‌استریم (DST) در این ماه قرار بگیرند.

بازیکنان بزرگ در ابتدایی‌ترین مراحل به پروتکل پخش زندهٔ تمرکز شدهٔ غیرمتمرکز واعده وارد می‌شوند، که خود را به عنوان “یوتیوب رمزارزی” معرفی کرده و بر این برندینگ حساب می‌کند تا در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ به بالاترین مرتبه رسید. در مرحلهٔ ۲، توکن‌های دی‌استریم (DST) با قیمت ۰.۰۵۵ دلار در دسترس هستند. نشانه‌های اولیه نشان می‌دهد که این پروژه برای موفقیت در سال ۲۰۲۴ و در آیندهٔ آن آماده است، به خصوص با توجه به نصف شدن بیتکوین در آوریل امسال.

فرصتی واقعی با دی‌استریم (DST) در سال ۲۰۲۴ که می‌تواند به اندازهٔ ۵۰ برابر رشد کند را از دست ندهید. با قفل شدن نقدینگی برای همیشه و با وجود درآمد سرمایه‌گذاران پیش‌فروش از طریق تقسیم درآمد، در سال ۲۰۲۴ تنها چندین فرصت به اندازه‌ای جذاب وجود دارد که می‌تواند به دی‌استریم (DST) متصل شود.

اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظراات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها