میزان اعتماد به ارز دیجیتال در آمریکا

میزان اعتماد مردم آمریکا به ارز دیجیتال

یک تحقیق از مرکز تحقیقات پیو نشان می دهد که حدود ۲۵ درصد از مردم آمریکا به سرمایه‌ گذاری، خرید و فروش و استفاده از ارز دیجیتال اعتماد دارند. این تحقیق نشان می دهد که بیشتر مردم آمریکا حدود (۹۰ درصد) حداقل دانش مبتدی در مورد ارز دیجیتال دارند. کمتر از حدود ۲۵ درصد از آن‌ها معتقدند که سرمایه‌گذاری، معامله و استفاده از سرمایه های دیجیتال امن و معتمد هستند.
درصد مردمی که به ارز دیجیتال حس اعتماد دارند، در رنج سنی متفاوتی هستند. مردم بالای ۴۹ سال به بالا نسبت به جوان ها اعتماد پایین تری نسبت به این حوزه دارند و ۸۵ درصد از آن‌ ها نسبت به آن تردید دارند؛ در افراد جوان درصد شک ۶۵ درصد است. ۱۸ درصد از اعضای این تحقیق اعلام کرده اند که یک بار در زندگی خود سپرده گذاری در ارز دیجیتال کرده اند.
در بین جمعیت های مختلف، محبوبیت سرمایه دیجیتال تفاوت دارد. ۲۵ درصد از مشارکت کنندگان آسیا و ۲۰ درصد از سیاه پوست ها و مردم اسپانیا اعلام کرده‌ اند که تجربه سرمایه‌ گذاری در این حوزه را داشته‌اند، در صورتی که این مقدار برای سفیدپوستان بزرگسال، ۱۵ درصد بوده است.
با توجه به نتیجه مشارکت در نظرسنجی به نظر می‌رسد که بینش مردم در سطح بالایی قرار دارد، زیرا تقریباً ۹۵ درصد از شرکت کنندگان اعلام کرده‌ اند که به اندازه کافی در مورد بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال اطلاعات دارند. ۷۵ درصد از مشارکت کنندگان به امنیت و قابل‌ اعتماد بودن این دارایی‌ ها اعتماد ندارند. حدود ۲ درصد از مشارکت کنندگان در مورد سرمایه‌ گذاری در ارز دیجیتال با احساس “ اعتماد کامل ” دارند و ۵ درصد با تیتر “اعتماد بسیار زیاد” در این خصوص رتبه‌بندی شده‌اند.
در بحث اعتماد به ارز دیجیتال، بانوان اندکی بیشتر از مردان نسبت به این حوزه تردید دارند و حدود ۸۵ درصد آن ها در منطقه “ فاقد اعتماد ” قرار دارند که این در مقایسه با آمار مردان که ۷۰ درصد بوده است نشان می‌دهد که زنان به طور کلی در این بحث خوشبین نیستند.
برای ۴۵ درصد از سرمایه‌گذاران آمریکا ، فعالیت‌ هایشان در حوزه ارز دیجیتال به اندازه توقعشان سودآور و بازدهی نداشته است. تنها ۱۶ درصد گفته‌ اند که سود بیشتر نسبت به توقعات خود داشته‌ اند.
یکی از بزرگترین حمایت کنندگان بیت کوین، آنتونی اسکاراموچی، در سال ۲۰۲۱ به سرمایه‌ گذاران پیشنهاد داد که حداکثر ۵ درصد از پس‌ اندازهای خود را به ارز دیجیتال اختصاص دهند. به این صورت، آن ها افت قیمت، با ضرر بسیار کمی مواجه خواهند شد، و از سوی دیگر، در صورتی که افزایش قیمت داشته باشد، سود قابل‌ توجهی کسب خواهند کرد.

اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظراات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها