چرا نات کوین در هفته گذشته ۳۰۰ درصد رشد کرده است؟

not coin

نات کوین به پنجمین ارز دیجیتال پرمعامله در روز دوشنبه تبدیل شد و از حجم معاملات استیبل کوین USDC Circle عبور کرد، و با ادامه علاقه اجتماعی، قیمت نات کوین را به سمت رشد سوق داد.

 

not coin

قیمت نات کوین (NOT) در طول هفته گذشته بیش از ۳۰۰ درصد افزایش یافت و به یک رکورد جدید برای بالاترین قیمت تاریخی خود دست یافت. آیا توکن NOT می‌تواند به دلیل هیجان اجتماعی، رشد پارابولیک خود را ادامه دهد؟ 

 

 

در کمتر از دو ماه، Notcoin، بازی و توکن بازی برای کسب درآمد (play-to-earn) که به عنوان یک اپلیکیشن کوچک تلگرام ادغام شده است، بیش از ۳۰ میلیون کاربر را در تلگرام جذب کرده است و موج جدیدی از پذیرندگان جریان اصلی را به فضای ارزهای دیجیتال معرفی کرده است.

نات کوین در تاریخ ۱۶ مه بر روی صرافی بایبیت برای معامله‌گری لیست شد. و بعد از آن در صرافی wmzarin برای خرید و فروش لیست شد از آن زمان به بعد، قیمت NOT COIN بیش از ۲۰۰ درصد در طی دو هفته و نیم افزایش یافت.

پس از این رالی، نات کوین به ارزش بازار ۲.۳ میلیارد دلاری رسید و تبدیل به پنجاه و یکمین ارز دیجیتال بزرگ شد که توسط CoinMarketCap شناخته شد.

به گفته جاستین هیون، مدیر سرمایه‌گذاری در بنیاد TON، نات کوین و سایر نرم‌افزارهای کوچک تلگرامی یک “اسب تروا” برای پذیرش انبوه بلاکچین هستند که می‌توانند ۵۰۰ میلیون کاربر جدید را وارد دنیای رمزارزی کنند.

“Bringing 500 million people on-chain by 2028 — which is our goal — is going to require use cases that interact with the blockchain without the user knowing that in the front end.”

Hyun

"هدف ما این است که تا سال ۲۰۲۸، ۵۰۰ میلیون نفر را به بلاکچین وارد کنیم، که مستلزم استفاده از مواردی است که با بلاک چین تعامل داشته باشند بدون اینکه کاربر در ابتدا بداند.

Hyun

احساسات اجتماعی باعث افزایش قیمت نمی شود

به نظر می‌رسد افزایش علاقه خرده‌فروشی از طریق پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، یکی از محرک‌های اصلی صعود Notcoin به بالاترین سطح خود باشد.

به گفته یک پست X در تاریخ ۳ ژوئن توسط Alphascan، تنها دو هفته پس از راه‌اندازی، Notcoin به دومین ارز رمزنگاری‌شده در بازه زمانی ۱۲ ساعته تبدیل شد

“Second most key-mentioned token on the 12-hour timeframe. One of the most key-mentioned tokens on the daily timeframe… ۴۵% of all weekly mentions occurred in the last 24 hours, and 81% of all daily mentions happened in the last 12 hours.”

post by Alphascan

"دومین توکنی که در بازه زمانی ۱۲ ساعته بیشتر اشاره شد. یکی از توکن‌هایی که در بازه زمانی روزانه بیشترین اشاره را داشت... ۴۵٪ از تمام اشاره‌های هفتگی در طول ۲۴ ساعت گذشته رخ داده‌اند، و ۸۱٪ از تمام اشاره‌های روزانه در طول ۱۲ ساعت گذشته اتفاق افتاده است."

post by Alphascan

با نشان دادن علاقه روزافزون سرمایه‌گذاران، نات کوین به عنوان پنجمین رمزارز با بیشترین معاملات در بازار شناخته شد و در تاریخ ۳ ژوئن با بیش از ۴ میلیارد دلار حجم معاملات، مقام USD Coin (USDC) را که با حجم معاملات ۳.۵ میلیارد دلاری بود، پشت سر گذاشت، طبق گزارش CoinGecko.

افزایش احساسات اجتماعی درباره نات کوین همچنین سرمایه‌گذاران بزرگ‌تر یا وال‌ها را به اکوسیستم تلگرام جذب کرده است، به خصوص برای توکن تون (TON)، به گفته تحلیلگر رمزارز علی مارتینز. مارتینز در یک پست X در تاریخ ۳ ژوئن به ۶۳،۴۰۰ دنبال‌کننده خود نوشت.

“The number of large Toncoin transactions (over $100,000) has surged by 237.5% in the past 24 hours! This significant increase in TON whale activity suggests a strategic shift in their investments and positions.”

Ali Martinez

"تعداد تراکنش های بزرگ Toncoin (بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار) در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۷.۵٪ افزایش یافته است! این افزایش قابل توجه در فعالیت نهنگ های TON نشان دهنده یک تغییر استراتژیک در سرمایه گذاری ها و موقعیت های آنها است."

Ali Martinez
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظراات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها