معامله گران پیش بینی بیت کوین علی را زمانی در نظر می گیرند که بیت کوین از ۶۶ هزار دلار عبور می کند، در حالی که KangaMoon (KANG) و Near Protocol شتاب صعودی را حفظ می کنند.

معامله گران پیش بینی بیت کوین علی را زمانی در نظر می گیرند که بیت کوین از ۶۶ هزار دلار عبور می کند، در حالی که KangaMoon (KANG) و Near Protocol شتاب صعودی را حفظ می کنند.

بیت کوین (BTC) با عبور از ۶۶۰۰۰ دلار به نقطه عطف قابل توجهی دست یافته است و اکنون در بالای آستانه ۶۷۰۰۰ دلار تثبیت می شود و در نتیجه با هدف پیش بینی شده ۷۲۰۰۰ دلاری که توسط پیش بینی مشهور علی ساخته شده بود، همسو می شود. در همین حال، بازار آلت کوین شاهد تحرکات قابل توجه دیگری است، که توکن پروتکل نیر (NEAR) حرکت صعودی را حفظ می کند که به هیجان کلی در بازار کمک می کند. علاوه بر این، افزایش سریع KangaMoon (KANG) قابل توجه است، زیرا بیش از ۳.۱ میلیون دلار سرمایه پیش فروش را جمع آوری کرده است. این دستاورد چشمگیر یک مسیر صعودی را نشان می دهد، با پیش بینی ها حاکی از ارزش بالقوه ۱ دلار در سه ماهه سوم است.

به گفته علی، بیت کوین (BTC) در صورت قیمت بالای ۶۶ هزار دلار دوباره به ۷۲ هزار دلار می رسد.

با توجه به اینکه اخیراً بیش از یک هفته پیش از ۷۳۰۰۰ دلار عبور کرده و به ATH 73737 دلار رسیده است، اکثر معامله گران معتقدند که پیش بینی علی در مورد قیمت بیت کوین برای رسیدن به ۷۲۰۰۰ دلار بسیار قابل قبول است. در حال حاضر قیمت بیت کوین در محدوده قیمت هفتگی ۶۱۴۹۴ دلار و ۶۸۵۲۶ دلار رنج هست، با پتانسیل افزایش سرسام آور در هفته های آینده منتهی به هالوینگ بیت کوین بعدی است.

علی که به پیش بینی های دقیق مشهور است، پیش بینی کرد که اگر قیمت بیت کوین بالاتر از ۶۶۹۹۰ دلار باشد، قیمت بیت کوین بیش از ۷۲۲۸۸ دلار خواهد بود. اکنون که بیت کوین از این معیار پیشی گرفته است، اکنون با بیش از ۳۰.۷۵ درصد افزایش در ماه گذشته، بالای ۶۷۰۰۰ دلار معامله می شود، خوش بینی برای افزایش قیمت بیت کوین به ۹۰۰۰۰ دلار همچنان ادامه دارد. بدون شک، بیت کوین یکی از مهم ترین ارزهای رمزنگاری شده برای سرمایه گذاری در سال جاری است که پتانسیل فوق العاده ای را ارائه می دهد.

KangaMoon (KANG) با جمع آوری بیش از ۳.۲ میلیون دلار به پیشرفت همه جانبه خود ادامه می دهد

در حالی که KangaMoon (KANG) در مراحل پیش‌فروش خود پیشرفت می‌کند، سرمایه‌گذاران بیشتری شروع به سرمایه‌گذاری روی مشوق‌های اضافی می‌کنند که شامل ۱۰٪ پاداش برای هر خرید KANG است. در حال حاضر، تحلیلگران می بینند که فهرست قریب الوقوع KangaMoon در صرافی های سطح ۱ در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴، قیمت $KANG را به سرعت به ۱ دلار می رساند.

پتانسیل کانگامون برای افزایش چشمگیر در بازار سکه های میم و در صنعت بازی، منعکس کننده این است که چگونه میزان قابل توجهی از علاقه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده و در مرحله پیش فروش ۳,۲۱۹,۱۱۸.۲۸۳ دلاری چشمگیر را به دست آورده است. این افزایش توجه ناشی از ترکیب منحصربفرد KangaMoon از ویژگی‌های GameFi و SocialFi است که به کاربران نوید تجربه‌ای همهجانبه و باارزش را می‌دهد که شبیه سایرین نیست.

در همین حال، زمان شروع بازار KangaMoon نمی‌توانست بهتر از این باشد، همزمان با شور و شوق پیرامون سکه‌های میم. با قیمت اولیه پیش فروش ۰.۰۰۵۰ دلار، KangaMoon به سرعت به ۰.۰۱۴ دلار رسیده است و بازگشت سرمایه قابل توجه ۱۸۰ درصدی را برای حامیان اولیه ارائه می دهد. علاوه بر این، هم دارندگان فعلی که قبلاً این ROI را دارند و هم دارندگان جدید می‌توانند تنها با اشتراک‌گذاری پست‌ها و نظر دادن در پلتفرم آن، به کسب توکن‌های بیشتر ادامه دهند.

در اکوسیستم KangaMoon “Kangaverse”، بازی نه تنها سرگرم کننده است، بلکه سودآور است، زیرا بازیکنان می توانند در رویدادهای بازی معمولی شرکت کنند تا مهارت های خود را نشان دهند و جوایز را به دست آورند. تماشاگران همچنین می‌توانند با پیش‌بینی نتایج مسابقه برای پاداش، وارد عمل شوند. KangaMoon اساساً به عنوان یک ارز دیجیتال برتر برای خرید در دوره صعودی امسال قرار گرفته است.

پروتکل نیر (NEAR) در طول این ماه مسیر صعودی خود را حفظ می‌کند.

طی سه ماه گذشته، توکن Near Protocol در یک مسیر قیمتی بسیار محتمل قرار داشته است، زیرا این توکن از قیمت ناچیز ۲ دلار در چند هفته گذشته به محدوده قیمت هفتگی فعلی خود که بین ۶.۱۸ تا ۷.۶۲ دلار است، رسیده است.

جالبتر اینکه Near Protocol در ماه گذشته بیش از ۹۷.۹۹٪ پیشرفت کرده است در حالی که منعکس کننده افزایش روزانه TVL بیش از ۱۰۰٪ است. این افزایش در پروتکل نیر ، نشان دهنده یک دوره بالقوه برای نشان دادن یک حرکت بزرگ است. در نهایت، صعودی بودن پروتکل نیر به پتانسیل افزایش ارزش بازار به ۸ میلیارد دلار است.

اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظراات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها