بیت کوین و هوش مصنوعی

بیت کوین و هوش مصنوعی

کتی وود:

اگر بیت کوین و هوش مصنوعی ترکیب شوند انقلاب بزرگی در راه خواهد بود.

بیت کوین و هوش مصنوعی
کتی وود، مدیرعامل شرکت ARK Invest
قیمت بیت کوین

کتی وود، مدیرعامل شرکت ARK Invest، در توییت خود در توییتر دیدگاه مثبتش را در مورد همگرایی بیت کوین و هوش مصنوعی (AI) به نمایش گذاشته است.

وی معتقد می باشد که هم‌افزایی بین این دو فناوری دارای پتانسیل دگرگون‌کننده و پیامدهای اقتصادی قابل توجهی برای صنایع مختلف می باشد.

شرکت سرمایه‌گذاری ARK Invest یک سند تحقیقاتی با عنوان «سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی، ارزش‌های سهام در کجا ظاهر می‌شود؟» منتشر نموده است، که با دیدگاه خوش بینانه وود در مورد نقش هوش مصنوعی در استراتژی های سرمایه گذاری همخوانی دارد.

همچنین رغبت وود برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین، از طریق تلاش‌های ARK در مورد صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین مشهود است.

وود سابقه سرمایه‌گذاری در سهام مرتبط با هوش مصنوعی را دارد و ARK Invest به طور فعال در بخش دارایی‌های دیجیتال با شرکت‌هایی مانند کوین بیس و رابین هود مشارکت داشته است.

بیت کوین و هوش مصنوعی

توییت وود در توییتر، توام با تحقیقات ARK، نفوذ افزایشی هوش مصنوعی در حوزه سرمایه‌گذاری را نشان می‌دهد.

ترکیب بیت کوین و هوش مصنوعی به طور بالقوه می‌تواند ایجاد تحول در عملیات شرکتی شده و باعث تغییر در پویایی، بهره وری و هزینه شود.

در حالی که سرمایه‌گذاران به دنبال راه‌ تازه برای کسب سود می باشند، توجه وود به بیت‌کوین و هوش مصنوعی ممکن است منجر به جذب سرمایه بیشتر به این دو فناوری در آینده شود.

اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظراات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها