خبر مهم برای کاربران الیمپ ترید

الیمپ ترید به کاربرانی که در الیمپ ترید ثبت نام می کنند یا قبلا ثبت نام کردن و لاگین می کنند در بروکر تا ۴۸ ساعت به کاربران فول امکانات خودش را در اختیار کاربر می گذارد که بهش میگن وضعیت expert که در پایین بیشتر در موردش توضیح میدم فقط یادتون باشه حتما از لینک اصلی فارسی بدون فیلتر شکن ثبت نام یا ورود کنید لینکش براتون میذارم اینجا . بعد از ۴۸ ساعت وضعیت شما به قبلش بر میگرده این پاداش را از دست ندید

https://olymptrade-fa.com

وضعیت ها:

هر وضعیت یا لول ، راه خود را در مسیر معامله‌گر طی می‌کند و هر کدام دارای مجموعه‌ای منحصر به فرد از پاداش‌ها هستند. با واریز وجه یا پیشروی در مسیر معامله‌گر، وضعیت‌های بالاتر را بدست آورید. در ادامه میگم با چقدر واریز وضعیت را بالا میبرید 

 

وضعیت STARTER

اولین وضعیت یا لول starter هست که وقتی برای اولین بار ثبت نام میکنید به شما اختصاص داده میشه میشه گفت : وضعیت پیشفرض، با مجموعه ابزارهای پایه‌ای قابل دسترس

وضعیت ADVANCED

دسترسی به ویژگی‌های انحصاری پلتفرم برای معامله‌گرانی که می‌خواهند استراتژی‌های متنوع‌تری را اجرا کنند.

 

وضعیت EXPERT

گسترده‌ترین مجموعه ابزار و ویژگی‌های قابل دسترس، مناسب برای هر نوع استایل معامله‌گری پیچیده و شخصی‌سازی شده.

در بالا تفاوت وضعیت ها را مشاهده میکنید 

سوالات متداول :

وضعیت‌ها چه هستند ؟

هر یک از سه وضعیت، یک مجموعه ابزار و ویژگی‌های پلتفرم را برای معامله‌گران فراهم می‌کند که با واریز مبلغی خاص یا کسب امتیاز تجربه، به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

سلسله مراتب وضعیت‌ها چگونه است؟

وضعیت‌starter  و advanced و Expert به ترتیب، مجموعه ابزارهای قابل دسترسی پایه، پیشرفته و حداکثر را ارائه می‌دهند.

وضعیت‌ها چه امکاناتی را ارائه می‌دهند؟

هر وضعیت دارای مزایای خاص خود است، مانند بازدهی سود بالاتر، برداشت سریعتر وجه و غیره. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید به جدول اطلاعات بالا مراجعه کنید.

مدت زمان اعتبار یک وضعیت چقدر است؟

مدت زمان اعتبار وضعیت‌ها دقیقاً ۳۰ روز است. در پایان این دوره، معامله‌گران امکان حفظ وضعیت فعلی خود یا کاهش آن را دارند. وضعیت Starter استثناء است زیرا این وضعیت پایه به طور پیش‌فرض به تمام معامله‌گران اختصاص می‌یابد. معامله‌گران می‌توانند وضعیت خود را ارتقا دهند اگر امتیاز تجربه کافی را کسب کنند یا مبلغی خاص را واریز کنند.

بعد از واریز وجه یا کسب امتیاز تجربه کافی، چقدر زود وضعیت ارتقا پیدا می‌کند؟

وضعیت به زودی پس از رسیدن معامله‌گر به تعداد امتیاز تجربه مورد نیاز یا واریز مبلغ مشخص ارتقا پیدا می‌کند.

برای تمدید وضعیت خود چه باید کرد؟

برای تمدید وضعیت، باید اطمینان حاصل کنید که تا پایان دوره ۳۰ روزه، تعداد مورد نیاز امتیاز تجربه را کسب کرده‌اید. شمارش معکوس از زمان دریافت وضعیت آغاز می‌شود. اگر امتیاز تجربه کافی داشته باشید، وضعیت شما برای ۳۰ روز دیگر تمدید خواهد شد.

چگونه می‌توانم وضعیت بالاتری بدست آورم؟

  • برای دریافت وضعیت advanced، باید واریزی به مبلغ حداقل ۵۰۰ دلار یا ۵۰۰ یورو (بسته به واحد پول حساب) انجام دهید.
  • برای دریافت وضعیت expert، باید واریزی به مبلغ حداقل ۲۰۰۰ دلار یا ۲۰۰۰ یورو (بسته به واحد پول حساب) انجام دهید.
  • شما همچنین می‌توانید وضعیت خود را با کسب امتیاز تجربه کافی از طریق انجام معاملات در حساب واقعی خود ارتقا دهید.

 

امتیاز تجربه چیست؟

  • امتیازهای تجربه به عنوان پاداش برای فعالیت‌های معاملاتی شما اهدا می‌شوند. معامله‌گران برای تمدید وضعیت فعلی خود یا ارتقای به وضعیت بعدی به امتیاز تجربه نیاز دارند. شما برای هر معامله‌ای که در حساب واقعی خود انجام می‌دهید، امتیاز تجربه کسب خواهید کرد.
  • معاملات سودآور برای شما امتیاز بیشتری به ارمغان می‌آورند و مبلغ معامله نیز در تعداد امتیازهای کسب شده تأثیر دارد. در معامله‌گری فارکس، می‌توانید از یک ضرب‌کننده نیز استفاده کنید. هرچه ضرب‌کننده بزرگتر باشد، امتیاز تجربه بیشتری دریافت خواهید کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مهم :

در صورتی که معامله گر یک بار بیش از ۲۰۰۰ دلار یا معادل آن به ارز دیگری به حساب خود واریز کند، وضعیت expert به حساب داده می شود.

در صورتی که واریز یکباره بیش از ۵۰۰ دلار یا معادل آن به ارز دیگری باشد، وضعیت advanced به حساب داده می شود.

مبالغ مربوط به حساب های غیر دلاری به ارز و نوع حساب بستگی دارد.

در صورتی که معامله گر مبلغی را که در مدت ۱۵ روز واریز کرده است برای کسب وضعیت مربوطه برداشت کند، وضعیت Expert و Advanced باطل می شود. علاوه بر این، اگر طی سه ماه هیچ معامله‌ای با استفاده از حساب واقعی انجام نشود، فعالیت متقلبانه شناسایی شود یا مشخص شود معامله‌گر از امتیاز وضعیت Expert یا Advanced سوء استفاده می‌کند، شرکت این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که بدون توضیح وضعیت معامله‌گر را لغو کند.

اشتراک در
اطلاع دهید
guest
1 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها
fitspresso reddit
fitspresso reddit
1 ماه قبل

Keep up the fantastic work and continue to inspire us all!