حضور شیبا اینو در آسیا و صرافی کوین وان

حضور شیبا اینو در آسیا

حضور شیبا اینو در آسیا

این اتفاق، حضور شیبا اینو در آسیا را تقویت مینماید و حجم معاملات آن را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

صرافی کوین وان معاملات توکن شیبا را از روز گذشته به طور رسمی آغاز کرد و به کاربران این فرصت را داد تا توکن را در برابر وون کره معامله نمایند.
تصمیم این صرافی برای لیست کردن شیبا پس از لیست شدن موفقیت آمیز آن در صرافی های بزرگ تر کره‌ای، یعنی بیت هامب Bithumb و آپ بیت Upbit در اوایل سال جاری اجرا شد.
اهمیت لیست شدن شیبا در کوین وان، به جایگاه این صرافی به عنوان یکی از برجسته‌ترین صرافی‌ها در آسیا، مربوط می‌شود که از نظر اندازه در بین پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال کره در رتبه سوم قرار دارد.

با توجه به داده‌های CoinMarketCap، حجم معاملات این صرافی از ۶۵ میلیون دلار فراتر رفته است. تجربه ۹ ساله پرقدرت صرافی کوین وان در بازار، اعتبار اضافی به پذیرش شیبا در این پلتفرم ارائه میکند.
لیست شدن شیبا در حاضر تأثیرات خود را بر حجم معاملات این ارز در صرافی کوین وان ثابت نموده است؛ زیرا در روز اول معاملات، این توکن موفق به کسب رتبه ۲۱ از نظر حجم معاملات شده و با گردش مالی ۱۰۵۰۰۰ دلار، عملکرد قابل‌ توجهی داشته است.

حضور شیبا اینو در آسیا

این نتیجه در مقایسه با عملکرد شیبا در سایر صرافی‌ها است، جایی که در آپ بیت با گردش مالی ۲ میلیون دلار در رتبه حدود ۶۶ قرار دارد و در بیت هامب در رتبه حدود ۱۳۳ قرار دارد و حجم معاملات آن تنها ۶۵۱۰۰ دلار می باشد.

حضور شیبا اینو در آسیا
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظراات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها