خرید و فروش NFT با تلویزیون

خرید و فروش NFT با تلویزیون

خرید و فروش NFT

شرکت الجی LG قصد ورود به سرزمین خرید و فروش NFT‌ را دارد. این شرکت با ساخت تلویزیون هایی که خرید و فروش NFT‌ را راحت می‌کند، هدفمند است، گامی نو و مهم را در مسیر پذیرش این نوع دارایی‌ که هم خانواده ی ارز دیجیتال است، بردارد.
به گزارش صرافی ارز دیجیتال WMzarin شرکت LG ، از هدف خود برای ساخت تلویزیون هایی با ویژگی اتصال به کیف پول‌ ارز دیجیتال و معامله NFT رونمایی کرده است. این تلویزیون از فناوری احراز هویت بیومتریک استفاده می‌نماید تا کاربر با قرار دادن چهره خود در مقابل دوربین تلویزیون و بدون نیاز به رمز، به والت خود دسترسی داشته باشد.
در سال ۲۰۲۲ شرکت سامسونگ با شرکت Nifty Gateway برای ارتقاء پلتفرم معاملاتی Samsung NFT Hub همکاری نموده است.

محصول جدید LG دومین پروژه مهمی است که، جهان NFT‌ را به سیستم صوتی و تصویری ارتباط می‌دهد. فعلا، کاربران آمریکا که سیستم عامل webOS 5.0 یا جدیدتر دارند، می‌توانند از این ویژگی استفاده نمایند.
شرکت LG اعلام نموده است که با والت Blade برای، استفاده از برنامه Art Lab در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی، همکاری می‌نماید.

فعالان بازار NFT اکثرا با موبایل‌ و لپ‌تاپ‌ شخصی مبادلات خود را مدیریت می‌نمایند. ورود تلویزیون به این صنعت میتواند یک نقطه عطف بزرگ محسوب شود. مدیرعامل شرکت Kalder، اعتقاد دارد که، ورود تلویزیون‌ به بازار NFT می‌تواند تاثیر این توکن‌ها را در زندگی تمام مردم افزایش دهد. در حقیقت، تلویزیون می‌تواند یک پل میان فناوری‌ جدید مثل متاورس و دنیای حقیقی باشد. بدین صورت، باید منتظر حضور پررنگ بسترهای دیجیتال در دنیا باشیم.

خرید و فروش NFT با تلویزیون

صرافی ارز دیجیتال WMzarin برترین صرافی ارز دیجیتال

اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظراات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها