دوج کوین روش پرداخت توییتر

دوج کوین روش پرداخت توییتر

ایلان ماسک عرضه X کوین را رد نمود

دوج کوین روش پرداخت توییتر خواهد شد؟

دوج کوین روش پرداخت توییتر

ایلان ماسک عرضه توکن X و یا توکنی که مستقیما در پروژه آن‌ها نقش داشته باشد را رد نموده است.

از آن‌جایی که پلفترم X در حال تجهیز به ابزارهای مبادلات مالی می باشد، این گمانه زنی مطرح شده است که احتمالا ایلان ماسک به دلیل علاقه‌اش به دوج کوین این رمزارز را به عنوان روش پرداخت پلتفرم X انتخاب می‌کند. 

دوج کوین روش پرداخت توییتر 

به نقل از utoday، صحبت‌های ایلان ماسک درباره دوج کوین و ارزهای دیجیتال به زمانی برمی‌گردد که او صرفا یک کاربر توییتر بود و حتی هنوز قصدی برای خرید آن نداشت.

دوج‌کوین خیلی زود زیر تحت حمایت ایلان ماسک قرار گرفت و نسبت به حرف‌های او شرطی شد. هر واکنش از ایلان ماسک روی صعود و نزول این رمزارز تاثیرگذار بود. همین اتفاق باعث شد تا سرمایه‌گذاران دوج کوین از او به دلیل دستکاری در بازار شکایت کنند. 

در روزی که هنوز تغییر برند توییتر به X مطرح نشده بود، کشف یک کد منتسب به توییتر خبر از آن می‌داد که این پلفترم قصد معرفی یک ارز دیجیتال اختصاصی را دارد.

شایعه‌ای که پس از تغییر نام توییتر کنار گذاشته شد. حالا گفته می‌شود که ایلان ماسک مذاکرات مداومی را در مورد ادغام و استفاده از دوج کوین در پلتفرم X انجام داده است. اتفاقی که هنوز رسما مورد تایید قرار نگرفته اما بحث‌ها و گمانه های قدیمی را دوباره زنده نموده است. 

حامیان دوج کوین بر این باورند که ایلان ماسک تنها عرضه توکن اختصاصی X را رد نموده و پاسخ روشنی درباره دوج کوین نداده است. آن‌ها معتقدند همین عدم عرضه توکن X می‌تواند دلیل روشنی باشد که ماسک از قبل دوج کوین را برگزیده است و قرار است که دوج کوین روش پرداخت توییتر شود.

ایلان ماسک در راستای تبدیل پلتفرم X به اپلیکیشنی برای همه چیز در تلاش است تا مجوزهای لازم برای مبادلات مالی و ارزهای دیجیتال را از نهادهای نظارتی کسب کند و تا این لحظه موفق شده است از چندین ایالات در آمریکا تاییدیه‌های مهمی را اخذ کند.

او تلاش می‌کند تا با تبدیل X به زیرساختی برای خریدها و تراکنش‌های آنلاین بتواند با پی‌پال رقابت کند. همه این اقدامات و سکوت ایلان ماسک درباره دوج کوین باعث شده است که زمزمه های انتخاب این توکن توسط ایلان ماسک هر روز بیشتر از قبل شنیده شود.

اما هنوز کسی نمی‌تواند با اطمینان درباره سرنوشت این رمزارز اظهارنظر کند. اتفاقی که باعث شده دوج کوین در یک امیدواری مبهم گرفتار شده و چشم به آینده داشته باشد. 

مجوز انتقال پول به توییتر
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظراات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها