پایان پرونده شکایت علیه ریپل نزدیک است

ریپل

پایان پرونده ریپل نزدیک است

خرید ریپل قیمت ریپل

برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل شرکت ریپل، اخیراً گفته است پرونده کمیسیون بورس آمریکا و این شرکت که بر سر توکن ریپل (xrp) شکل گرفته است، به پایان خود نزدیک می‌شود. او افزوده است، این پرونده تنها شروعی برای یک مبارزه بزرگتر در جهت افزایش سطح شفافیت قانونی در فضای ارزهای دیجیتال می باشد.

مایک بلشی مدیرعامل BitGo اخیراً در جریان بحث‌های جاری پیرامون دعوای حقوقی ریپل علیه کمیسیون بورس و اوراق‌بهادار، از طرفداری ریپل صحبت کرد. به گفته بلشی، پیروزی ریپل در این کشمکش قانونی می تواند در کل چشم انداز ارزهای دیجیتال منعکس شود و تغییرات مثبتی در محیط نظارتی ایجاد کند.

بلشی در توییت‌های خود مقایسه‌‌ای بین روزهای اولیه بیت کوین و وضعیت فعلی ریپل انجام داد و مدعی شد که بیت‌کوین مانند ریپل می‌تواند از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ متمرکز دیده شود. این تصور از این ایده ناشی می‌شود که در روزهای اولیه بیت‌کوین، توسعه و تصمیمات بیشتر تحت کنترل توسعه دهندگان اولیه آن بود.

منتقدان، ریپل را به دلیل عوامل مختلفی متمرکز می‌دانند، از جمله دارایی قابل توجه ریپل لبز از توکن، نفوذ آن‌ها بر دفتر کل ارز و ماهیت بسته شبکه اعتبارسنجی آن که یک تضاد شدید با بیت کوین است که همیشه از تمرکززدایی خود به عنوان یکی از ویژگی‌های اصلی خود یاد کرده است.

جهت خرید ریپل به پنل کاربری خود مراجعه فرمایید.

قیمت ریپل
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظراات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها