ارز ییلد گیلد گیمز

ارز ییلد گیلد گیمز

ارز yield guild games​ هم اکنون در صرافی ایرانی WMzarin قابل خرید و فروش می باشد.

yield guild games

پلتفرم ییلد گیلد گیمز yield guild games به دنبال به حداکثر رساندن ارزش NFT ها در جهان های مجازی و قراردادن این NFT ها در اختیار افراد توانمند برای فعالیت در این دنیای مجازی است.

تیم این پلتفرم معتقد است گیمرها اولین پذیرندگان فناوری های جدید می باشند و YGG برای جذب گیمرها از دنیای بازی های سنتی به بازی های بلاکچینی تلاش خواهد کرد.

این پلتفرم این کار را با استفاده از برخی NFT های کمیاب انجام می دهد، برای مثال کاربرن برای فعالیت در پلتفرم AXIE نیاز به NFT دارند تا مجاز به بازی کردن در این پلتفرم شوند.

اما این NFT ها بسیار محدود و گران می باشد، Yield Guild این محدودیت را با اجاره دادن Axies به گیمرها و یا بازیکنانی که مایل به یادگیری بازی هستند کنار زده است و از طرفی مبلغی را بابت این اجاره از کاربر دریافت می کند که به خزانه این پلتفرم اختصاص می یابد.

پلتفرم Yield Guild یک زمین مجازی در SANDBOX و یا CryptoVoxels به کسانی که نیاز دارند تا تبلیغات و یا محصولات خود را عرضه کنند اجاره می دهد.

از آنجا که NFT ها از استاندارد ERC-721 پیروی می کنند و این استاندارد از اجاره نامه پشتیبانی نمی کند، باید این فرآیند به صورت متمرکز انجام شود.

البته راه حل دومی نیز دارد، پلتفرم ییلد گیلد گیمز Yield Guild استاندارد EIP-2615 را برای رفع این مشکل که هزینه کمتری نیز دارد ارائه کرده است.

خوب است بدانید یکی دیگر از خدمات این پلتفرم دریافت وام با استفاده از NFT ها می باشد.

اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نظراات
بازخوردهای درون خطی
نمایش تمام کامنت ها